Tjao




Hej på er mina kåta läsare hihi:) Idag ska jag förstora min överläpp , inte för att jag är missnöjd är bara nyfiken och prova.
Det kommer säkert göra skit ont men det vet man ju inte förens man har provat. Men jag ska fan inte ha feta negerläppar som kissie direkt. Men tror det kommer se rätt så naturligt ut på mig för jag ska inte spruta in så mycket.
Min överläpp är ju mindre så den blir ju lite större. Det ska bli spännande och se restultatet ska lägga in bilder sen både före och efter bild:)

Har tid klockan 16.00 på Emma kliniken ska bli kul att testa något nytt för en gångs skulle, tur att min Älskling ska följa med mig som stöd annars hade jag aldrig klarat  det.


Jag älskar dig Tom Karlsson, för mig finns bara du Älskling<33

Kram      //Hilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0