Sitter i skolan bitches!

Hej sitter i skolan med Malin och Pernilla. Idag känner jag mig inte på topp direkt, känner mig lite nere.  Jag är känner att jag är lite besviken på en viss person.
Jag ska ju åka till Kap verde en ö utan för Afrika nästa vecka. Om du är orolig att jag ska åka själv, varför bryr du dig inte för då? För jag skrev ju att jag kommer sakna dig och massa men, det kändes som du inte verka mena det du skrev för du skrev bara "det kommer jag också göra:O" Det var ju inte det roligaste att få hade förväntat mig att få något roligare sms från dig.
Men jag vet inte vad jag vill längre. Jag älskar ju dig men känner att ett förhållande ska man kunna känna sig trygg och kunna lita på varann. Men vet inte riktigt om vi har kommit så långt.
Kanske lika bra att ge upp? Eller ska man kämpa aja vi får se

Hör får ni veta lite kärleks problem om mig om jag delar med mig till er!

//Hilda

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Okej :)

Har du haft en bra vårdag?? :D

2011-03-28 @ 21:26:07
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: hilda

jodå helt okej faktiskt:)

2011-03-29 @ 00:05:58
URL: http://hildanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0