Nu är det gjort:)

dfv




Gjorde läppstoring idag, kan ju inte påstå att det var det skönast jag har vart med om. Nu är mina läppar svullna så kanske ser lite bättre ut imorgon får man hoppas! Tur att Älskling var med som städ för det behövdes verkligen.
Men inget jag ångrar kanske lite nu när man har ont men blev nöjd. Jag fick naturliga läppar inte som Kissie iallafall.
Lägger upp för och efter bild imorgon.

KRAM           //Hilda



rgtrf



Så här blev resultatet. Haha kommer vi kallad för Ankan framöver. Synd att man inte kan pussas:(


Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Snyggt!



sv: Tack! :D

2011-03-31 @ 19:22:38
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0